19 juni 2010

wind of change

Här blåser förändringens vindar. Idag har jag bytt både profilbild och utseende på bloggen.

Jag tyckte det blev jättefint. Fast för en förändringsobenägen människa som jag känns det faktiskt lite otäckt när saker och ting inte är sig lika. Men... efter snart tre års (!) bloggande är det kanske dags att hotta till utseendet lite? Och vem vet, en vacker dag kanske jag byter namn på bloggen också. Fast det vore nästan för omvälvande tror jag.

Hursomhelst, den nya designen är en av Metrobloggens egna mallar och kanske inte så mycket att hetsa upp sig över. Men den fina, fina profilbilden har bästaste fotografen RaraK tagit.

Det ni.

ps. Om ni tittar riktigt, riktigt noga ser ni nog att jag skrivit om texten under profilbilden också. Så här modig har jag inte varit på flera år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar