26 september 2010

Rival

Det är verkligen inte ofta M och jag är ute på stan på kvällarna. Men igår var vi faktiskt det en sväng. Bl.a. på Rival. Jag gillar verkligen det stället. Flott men inte pretto. Lagom blandning på folk.

Igår kväll insåg jag dels att jag och ett gäng jättefina vänner tillbringade en av våra sista rejäla singelkvällar* på Rival, dels att M och jag hade en av våra första dejter där. När jag kom in i baren kom jag precis ihåg var vi satt och vad vi drack, fast jag knappt tänkt på det sedan dess. Lustigt sån’t där. Hursomhelst. Rival var toppen igår med. Liksom allt det andra vi hann med.

Fortsatt trevligt söndag!

*Jag vet att åtminstone ett par av er som var med tittar in här ibland. Till er vill jag säga: Tack! Vilken toppentid det var ändå. Och så underbart att vi fortfarande är kompisar och håller kontakten. Fast vi borde gå på schlagerbarer i peruk lite oftare nu för tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar