1 maj 2011

Plastmamman International

Här på Blogspot får man en massa rolig information om sin blogg har jag märkt, t.ex. exakt hur många sidvyer man har fått under en viss tidsperiod, fördelat på ursprungsland. Jag har nu analyserat senaste månadens siffror.

Väldigt roligt. Jag är glad för varenda kotte som tittar in här och skulle förstås vilja veta vilka ni är. Förutom i Sverige har jag läsare i Schweiz, Thailand, Ryssland, Ukraina, USA, Kanada, Singapore, Finland och Italien. Jag kan lista ut några, som Schweiz och Thailand :-) men resten? Vem läser Plastmamman i Ukraina och Kanada? Spännande!

2 kommentarer:

  1. Hela vägen från Umeå har du en skara läsare :) Men vad fränt att du har läsare all over the world! kram

    SvaraRadera
  2. Läsarna i Umeå är nog mina trognaste :) <3

    SvaraRadera