17 september 2011

frippa

Efter ett personligt inlägg som det förra känns det lite konstigt att tramsa på med tramsinläggen. Men efter att ha blivit väckt klockan 05:15 av Pluttskrutten och Skorpan tre dagar i rad är det liksom slut på intelligensen här.

Igår, när Bossen och alla hans bosskollegor var på kick-off kändes det som FF på jobbet. Jag tog långlunch och gick sedan och klippte mig. Hann jobba en timme emellan. Eftersom jag var så trött sa jag en massa konstiga saker till frissan, som bara garvade. Förresten, har ni ingen bra frisör ska ni gå till henne. Sandra på Vita. Smart, rolig och fattade vad jag menade fast jag pratade i nattmössan (t.ex. sa jag två gånger att jag brukar ha benan i mitten av håret, vilket inte är sant för jag har haft sidobena sedan jag var tio år.). Dessutom, största plusset: jag såg inte ut som en presidentfru när jag gick därifrån. Utan som mig själv, fast med en frisyr. Det ni.

Om några timmar ska jag med Pluttskrutten och Skorpan på Lek & Plask och sabba min nya frippa.

2 kommentarer:

  1. du bist bäst und sehr schön und rolich :-)

    SvaraRadera
  2. Danke schön, meine liebe rara schöne K. Pussen

    SvaraRadera