30 september 2012

Plastmamman recenserar

M och jag hade barnvakt ikväll, bästa och trognaste E. Barnen älskar henne (och vi med). Iallafall. M och jag tänkte äta på Koh Pangan, men eftersom det var två timmars väntetid för ett bord för två sladdade vi över gatan till Pet Sounds. Det var ett, som jag minns det, jättefint ställe för några år sedan. Nu har det faktiskt chanserat lite. Det var inte dåligt, inte alls, men faktiskt lite svennigt om man får säga så. Men jag åt en supergod nudelhistoria, så jag vill inte klaga.

Sen gick vi på bio och såg "Hypnotisören". Jag har inte läst boken, kanske blir man besviken då, men den var överraskande bra. Jag var dock inte beredd på att den skulle vara så läskig. Jag blir verkligen rädd när det är mycket svarta kapuschonger och knivar och sprutor inblandade. Dessutom var det ganska hög ont-i-magenfaktor på huvudpersonernas relation. Gah.

Och Lena Ohlin. Vad ska man säga? Hon är en fantastisk skådespelare. Och så snygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar