12 maj 2013

Långhelgsuppdatering

Så börjar långhelgen gå till ända. Barnen har varit utlokaliserade , därför har det också varit ont om blogginlägg. Utan barnen i närheten finns inte mycket att blogga om kan jag notera.

Vi har gjort vanliga, iofs roliga saker, men inget världsomvälvande. Käkat frukost ute, varit på indiern, promenerat, haft sovmorgnar osv. Träffade RaraK i fredags, otroligt länge sedan. Vi hade så mycket att uppdatera oss på att vi inte inte alls hann med allt.

Igår var det släktkalas på det vackra lantstället i min utvidgade familj. Min egen släkt är liten, så det är härligt att ha gift in sig i en släkt som verkligen är giganto. Igår var vi 26 individer (inklusive nyfödda T - som f.ö. var så snäll och söt att det är svårt att låta bli att tänka att det vore skoj med ett barn till), och då var inte alla där.

Idag försökte jag göra klart min utrensning men det är så dödens tråkigt så det blev inte riktigt klart. Hetsig vecka nästa vecka. Orkar inte riktigt tänka igenom den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar