10 januari 2014

Dr Hauschka och Nina

Den där saken som tynger mig och som jag grubblar lite över (och som jag lovat att berätta om - det ska jag göra, trust me on this one) tynger mig fortfarande. Men idag gjorde jag en sak som faktiskt gjorde att det hela känns lite lättare (plus att jag fick foka på något annat).

Jag tog en LÅNG lunch och gick på en ansiktsbehandling (inlösen av en födelsedagspresent) på Riddarkliniken. Världens bästa ställe! De använder bara ekologiska produkter. Jag har hittills i mitt liv brytt mig väldigt lite om vilka hudvårdsprodukter jag använder och så vidare men det här var något helt nytt! Jag är helt Dr Hauschkafrälst nu. Det är som en sekt, haha. Hudterapeuten och behandlingen var helt super. Så nu sitter jag här och glänser helt utan smink :-)

Som ni vet är jag väldigt sen med väldigt många saker. Nu - tio år efter hennes död - har jag upptäckt Nina Simone. Är hooked på henne också känner jag. Lyssna här bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar