19 februari 2015

Fullt upp

Det här skrev jag tidigare i veckan men glömde trycka på "publicera":

Jag har fullt upp. Det händer en massa saker men ändå står allting still. Jag har mycket jobb, mycket privata grejer, en massa saker jag borde fundera på men inte tar mig tid åt. Jag gillar när det är fullt upp, det är inte det, men jag skulle behöva några timmar när jag bara kan stirra ut genom köksfönstret och fundera klart på några saker.

Kanske blir det lite tid för kontemplation kommande vecka, när det är sportlov. Men idag blir det packningseldorado, den delen av storfamiljslivet är verkligen inte toppenkul. Men egentligen är det bara kasta ner alla långkalsonger och täckbyxor en kan hitta i en IKEAkasse och sen sticka. Men. Belöningen vi kommer att få efter att ha packat, åkt bil, packat upp, släpat skidor, handlat, tjatat, fixat och donat är så värt allt. Skidåkning, stughäng, bastu och öppen spis. I löööve it.

Imorgon, imorgon. Nu mot tvättstugan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar