16 februari 2015

Norr. Bra/dåligt. Fundera. Imorgon.

Är på tjänsteresa i landets norra delar. Jag älskar Norrland. Vintern. Ljuset. Mörkret. Stämningen.

Resan passar både bra och dåligt tidsmässigt. Dåligt för att det innebär att jag är borta från familjen två dygn med allt vad det innebär. Dåligt för att jag har en större arbetsuppgift som jag var tvungen att mer eller mindre dumpa på Bossen. Bra för att det är en bra grej vi gör här, bra för att jag träffar kollegor från ett av våra andra kontor som är supertrevliga och bra på många sätt. Bra för att jag har tid att nu på kvällen småjobba lite och fundera över några saker som jag behöver fundera på i lugn och ro.

På så sätt är en hotellnatt jättebra. Det är jag, utsikten, min dator. Och chokladen från minibaren.

Imorgon väntar mässa, föredrag, mingel och paneldebatter. Håll i hatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar