7 februari 2015

Pull up. Sova. Jämnåriga.

Tränade med PT-Harry igår och fick för mig att testa att göra pull ups. Jag klarade inte ens en, vilket skämt. PT-Harry som är sådär brittiskt diplomatisk sa att jag visst skulle kunna det men att jag har helt felt teknik (förstås sant). Sedan fick jag göra pull ups i en maskin med motvikter (dvs mycket enklare) och idag har jag helt knäpp träningsvärk, underbart.

Alla barnen sov borta natten till idag (lite slumpartat blev det så), M och jag fick sovmorgon och åt sedan frukost på vårt lokala fik som är så underbart bra och rejält. Skönt och nödvändigt med egen tid och underbart när kidsen kom hem igen.

Pricken över i är att vi ikväll ätit middag med jämnåriga vänner och deras barn. Alltså vi måste umgås mer med folk i vår egen generation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar