27 mars 2016

Underbara vila

Alltså så ENORMT galet skönt med några dagars ledighet.

Tog med en massa jobb hem men har nu bestämt mig för att inte jobba de här dagarna. Det får bli lite stressigt närmsta veckan istället. Underbara härliga vila. Dock dödstrött idag för att jag steg upp med Lilla Räkan för att han skulle iväg till flygplatsen och vidare till farföräldrarna. Men det gör inget när en är ledig.

Har idag hängt i parken med Pluttskrutten och Skorpan och Mammaväninnan och Gurran. Nästan ett år sedan Gurra, Pluttskrutten och Skorpan träffades men de körde på som om inget hänt. Sedan hängde vi med dem hem och fikade och gullade med deras galet gulliga katt Elsa. Sedan slog Pluttskrutten till och lagade Skalmans mellisplättar till oss till lunch (okej lite hjälp fick hon). Har nu dåsat i soffan, snott godis av mina barn och funderar nu på om jag ska springa en runda eller inte. Antagligen inte. Alltså när jag inte har något lopp att förbereda mig för tappar jag schwungen direkt.

Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar