5 december 2016

Jaha

Jaha, kanske (kanske) ni undrar, vad har hänt sedan sist? Inte mycket, eller jo, jättemycket, men inget dramatiskt. Det har varit en lång härlig helg, vi var på en släkttillställning i lördags (JÄTTEtrevligt, -gott, -mysigt osv osv). Vi har hunnit adventspynta, hänga, alla barn har träffat kompisar, osv. 

Barnen har varit och är jätterara, fina, lugn och snälla. Jag är otålig och fräsig och sur. Sur på några jobbrelaterade personer och saker och lyckas inte hantera detta. Dvs alternativen är ju acceptans eller förändring men det är inte så lätt för mig. Uppenbarligen. Eftersom jag har fastnat i surkartsläget. Gah.

Har äntligen börjat titta på Crown. Alltså jag älskar den. Visste att jag skulle göra det och nu kan jag inte lägga mig om jag inte får se minst två avsnitt. 

Fridens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar