10 december 2016

Passivt aggressiv, S två år. Och idag.

Hej hej hallå.

Har ägnat veckan åt att vara passivt aggressiv vilket är tråkigt att vara och tråkigt för omgivningen. T.o.m. så att Bossen reagerade och sa att det är bättre att bita ifrån än att vara irriterad på människor. Jag vet. Ska försöka bli lite mer harmonisk i helgen. 

Lite skoj har det förstås varit under veckan, träffade knäppbollponnyn Edwin i stallet med Pluttskrutten i måndags och så kom Nikolaus i tisdags. T.o.m. de vuxna fick en present i skon så något har jag kanske gjort rätt på sistone. Och igår fyllde min brors och Es barn S två år. S är så söt att klockorna stannar, hade god lust att ta med hen hem. Men det gjorde jag inte utan istället åt vi buffé och tårta och drack bubbel och hjälpte S att öppna sina paket. 

S fick bland annat ett släp till sin Bobby Car och Skorpan var snabb att erbjuda skjuts.


Helt klart veckans höjdpunkt. 

Idag har jag lämnat Skorpan hos en klasskamrat, joggat i snöslasket och ätit godis. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar