30 december 2011

gott slut

Hade en mycket mycket bra dag igår. Efter en mycket trög start på jobbet tog min kollega ThePet och jag oss i kragen och gick ut på mellandagsrean. Det slutade med att jag köpte två klänningar till allt annat än reapris och en klänning på rea. (Enligt expediten passar de "till både vardag och fest". Det är ju grejt.) ThePet höll sig lite mer i kragen. Lite.

Sedan landade vi en stund på Zinks uteservering. After shopping-drinkar är helt klart underskattade, skulle jag säga.

Eftersom Pluttskrutten och Skorpan är på jullov hos sin mormor ett par dagar passade Lilla Räkan och jag på att ta en restaurangdejt. Nu är jag uppdaterad på det som händer i hans liv (allt synes fotbollsrelaterat).

Som grädde på moset hade TeliaFelia fixat vår telefon som varit pajko i sex veckor. Heja heja.

En mycket mycket bra inledning på mitt nyårslov, som börjar idag och slutar 9 januari. Grattis till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar