25 januari 2012

Edit

Obviously är jag inte i toppform. Har sovit alldeles för lite, vilket gör att jag gråter bara någon säger "plastpåse" till mig. Turligt nog har jag kunnat sitta ostört hela dagen och grotta med avtalsbilagor, vilket är en av mina bästa grenar.

Idag hade vi en liten chihuahua på besök här. Edit. Jag blev faktiskt lite kär i henne. När barnen är så stora att de inte längre går med på att gosa på kommando ska jag köpa en chihuahua som ska få följa med mig till jobbet i en svindyr Louis Vuitton-väska.

Nu hemåt. Mamman har lagat middag. Ni vet såndär Riktig Mat.

2 kommentarer:

  1. Skickar en styrkekram till dig! S lillasyster har en chihuahua som heter Zigge och har överbett. Ungefär den sötaste lilla hund jag sett. Men jag tror nog jag hellre skulle skaffa en större hund. Jag är livrädd att jag ska råka trampa på honom...

    SvaraRadera
  2. Gulle dig. Tack! Chihuahua är inte mycket till hund... De är hemst söta, men jag skulle också vara rädd för att av misstag göra illa den, om jag hade en. Men samtidigt... väldigt söta. Storkramen!

    SvaraRadera