6 november 2012

Katrin Z

Kan förstås inte låta bli att kommentera Katrin Zytomierskas påhopp på träningskedjan SATS och en av SATS medlemmar. Det som stör mig är förstås att Katrin skriver precis som hon gör för att folk ska bli provocerade och så går jag rakt i fällan och blir det...

Men, jag har hittills läst hennes blogg med skräckblandad förtjusning, för att hon är så skrupellös. Jag är själv full av skrupler och väljer därför att inte ta upp vad som helst i bloggen, men Katrin Z skriver gärna t.ex. att hon är antifeminist, hänger ut folk i sin omgiving, bjuder på sig själv och är ganska så vass. Ofta ganska underhållande. Men nu gick hon faktiskt för långt. Jag hade redan börjat tröttna på hennes tjat om sin egen och andras vikt och den i mina ögon äckliga LCHF-dieten, men när hon nu pekar ut en specifik person och dessutom sprider helt osunda ideal (som att alla kvinnor måste väga 55 kg, annars är de tjocka/fula/lata) så tröttnade jag faktiskt.

Tänker inte länka till inlägget (som om Katrin brydde sig). Ni som är intresserade kan googla hennes namn så hittar ni hennes blogg snabbt som ögat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar