1 november 2012

smink

Efter inlägget om ätstörningar måste jag skriva lite om smink och ytligheter för att väga upp.

Nu ska ni höra. Jag har nyligen köpt en parfym som jag gillar jättemycket, fast min vanliga parfym inte är på långa vägar slut. Och nu har jag fått upp ögonen (eller näsan kanske?) för ytterligare en, Boss "Nuit". Ingen vettig människa använder mer än parfym åt gången och med tanke på alla Eurosar jag just spenderat i Paris ska jag definitivt inte köpa fler parfymer. Men ändå.

Dessutom har jag fått för mig att The Body Shops all in one BB cream vore något för mig. Fast jag har dagkräm och foundation och puder och jag vet inte allt och egentligen tycker det är galet hur mycket pengar jag lägger ned på makeup fast jag inte är intresserad egentligen.

Som grädde på moset har jag som ni vet också sumpat min favvonecessär med bl.a. bästa ögonskuggan i. Så nu går jag runt med fulögonskugga på mig.

Suck. Alla dessa PROBLEM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar