23 december 2012

Dan före dopparedan

Inget av barnen och inte heller M var hemma igår, otroligt länge sedan jag var helt ensam i lägenheten. Både skönt och lite konstigt. Träffade RaraK på kvällen, det var gaaaalet länge sedan. Vi pratade och drack lite vin hemma och var sedan ute en sväng. Firade RaraKs nära förestående finfödelsedag också. Väldigt lite folk ute, men lagom för oss, så vi hann uppdatera varandra på våra respektive liv. Skönt att vara i fas igen :)

Lyckades med konststycket att vakna slightly bakis imorse efter tre glas vin... hur lyckas jag? Men det var inte värre än att det gick att bota med en trippelkaffe och en Ipren. Rev av de sista julklapparna och plockade sen upp Pluttskrutten och Skorpan hos mormor.

Imorgon tidigt (urtidigt) bär det av mot Norrlandsstugan. Är lite skraj för att försova mig. Det vore förödande. Väl framme ska jag dricka glögg och moffa Rocky Road som min svägerska lagat. Där i Norrlandsskogen finns inget bredband och knappt någon täckning, så - vi hörs i mellandagarna.

GOD JUL allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar