30 juli 2013

Plastmamman semestrar

Kära ni, vet inte om ni saknat mig? Jag är i grekiska övärlden med Pluttskrutten, Skorpan, Mammaväninnan och Gurran utan vettigt internet. Hittade just ett wifi, oklart vems.

Vi har det finfint. Barnen är så avslappnade, glada och leker sig genom dagarna. Mammavänninan och jag kommer överens om allt hela tiden. Bad dagarna i ända, glass i stora lass, ohyggliga mängder fetaost, långa viktiga samtal med Mammaväninnan. Hotellchefen är otroligt barsk, vi är nästan lite rädda för henne. 

Blev ohyggligt besviken och sur på en kollega idag, nästan en överreaktion. Men nu vet jag var jag har personen ifråga, faktiskt lite bra att veta. Hjälp och solidaritet kan jag leta efter någon annanstans.

Nu ska jag sluta sura och ladda för kvällsmaten. Förutom fetaost tänker jag äta aubergineröra, friterad potatis och fyllda tomater. Kanske festar jag loss men en Mythos rent utav.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar