19 juli 2014

Bra/dåligt

Mycket bra idag:
-vädret!
- första vinbärsskörden,
- test av nytt badställe,
- Pluttskrutten och jag lyssnade på "Flickan och kråkan" tillsammans och blev båda lite rörda (men av olika orsaker), och
- Skorpan vågade sig ut på djupt vatten (med puffar).

Dåligt idag:
- jag har fått ögoninfektion (ser helt suddigt på ett öga, stökigt) och
-  jag saknar Lilla Räkan och M (de kommer imorgon <3).

Potentiellt dåligt:
- började just kolla på "Traffic".
Såg den på bio när den hade premiär i Sverige (2001!) och vad jag minns är den riktigt otäck så antagligen kommer jag att ligga med vidöppna ögon sen och ångra mitt filmval. Men alternativet var "Cape Fear", som ju är tokläskig.

Lovar att rapportera hur det går. Troligen stänger jag av om en stund och går och lägger mig hos Pluttskrutten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar