30 juli 2014

Mellanlandning

Mellanlandning i stan.

Säga vad man vill om landet, det är underbart och härligt och skönt och rogivande men idag var det så skönt att komma till lägenheten. Jag var svettig och bromsbiten och behövde rengöra fejset ordentligt och helt däst av alla grillmiddagar och efterrätter. Jag vet att man inte behöver åka till stan för att åtgärda detta, det finns tvättmöjligheter och ansiktstvål och bra mat också på landet, MEN det är så lätt att fastna i latmaskandet på landet för mig. Så nu blir det bra med en paus.

Lilla Räkan fullständigt kastade sig över sin dator, Pluttskrutten och Skorpan rasslar med sitt efterlängtade lego och jag har duschat, lagt på ansiktsmask, tvättat i tvättmaskin, surfat på ytligheter och näthandlat från Bodystore, Goodstore och Medvetenmini för ca. en million.

Förresten, till helgen kanske, kanske jag ska göra en sak jag drömt om att göra i många, många år. Om det blir av ska jag berätta det för er. <-- Vilken cliffhanger va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar