26 september 2014

attagirl

MEN vad trött jag är. Inte konstigt men seeegt verkligen.

Inspirerad av uppträdandet igår bokade jag biljetter till en föreställning av Cirkus Cirkör till i november. Det ser jag verkligen fram emot, de var otroligt bra igår. Kolla här: jag får gåshud bara av att titta på klippen.

Har förresten haft nypremiär med PT-Harry. Han påstod att jag var i bättre form än vad han befarade med tanke på att jag har haft fyra månaders uppehåll från honom. I vanliga fall brukar han klaga en del, eller inte klaga, men säga saker som "come on, you can do better", "that technique is lousy", "listen to me" osv. Men nu ska ni höra. Han såg så himla GLAD ut under passet och messade mig ett "attagirl" efteråt och skrev också att han var stolt över mig. Heja Harry.

Nästa träningstillfälle blir spännande. Jag har nämligen lovat att göra lite magövningar hemma. Det har jag lovat honom jätteofta men aldrig gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar