11 september 2014

Pärs

Idag hade jag en bitvis så stressig dag att det kändes som huvudet skulle börja brinna. Faktiskt sant.

Dumt nog hade jag lovat två leveranser under dagen som jag låg lite efter med, hade dessutom två telefonkonferenser (svårt att veta hur lång tid det tar), ett externt möte och ett föredrag att hålla. Dessutom hade Pluttskrutten sin första dag på sexårsverksamheten som innebär en ny hämtningsrutin. Gillar verkligen inte när dagen är sådär överplanerad, man kan ge sig den på att schemat spricker. Men, allt gick okej. Och huvudet brann inte upp.

Men nu till dagens skräll... Jag kanske kan få en plats på Halvmaran på lördag (som jag hade bestämt mig för att inte springa), en bekant som tänkt springa är förkyld och funderar på att skippa det. Det finns dock några problem med det hela, t.ex. har jag nyss varit förkyld,  jag har inte tränat långpass öht sedan i våras, vi har bjudit ett par släktingar på middag på lördag kväll (tror jag skulle gå i mål vid 18), osv osv. Dessutom sprang jag en kortare runda idag, vilket egentligen är lite tätt inpå. Men men. Det är ju aldrig optimalt. Vi får se.

Efter alla pärser idag ska jag nu se ett avsnitt av The Killing och sedan soooova. Adios.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar