27 september 2014

Braiga lördag

Denna lördag är hittills mycket lyckad.

Pluttskrutten och Skorpan lät mig ligga kvar i sängen till halv nio innan de meddelade att de var nära att svälta ihjäl. Efter frukosten läste jag tidningarna, såsade omkring, lyssnade på Knitting Peace-soundtracket (lyssna på det! I löööve it.).

Sedan gjorde jag tre minuter av ett tolv minuters mag-styrkeprogram. Bättre än inget, moahaha. Drack en återhämtningsdryck efteråt utan att vara sliten. Snygg flarra tycker jag.



Efter lunch promenerade Pluttskrutten, Skorpan och jag till Ringen. Pluttskrutten och Skorpan fick klippa sig och kolla i leksaksaffären. 

Efter det var vi tvugna att belöna oss själva.



Och ikväll ska jag träffa RaraK för lite kompistid, uppdatering och häng. Vi har alltid massor att prata om och att fira.

Fridens.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar