26 augusti 2008

The One with the Princess Leia Phantasy

Eftersom Star Wars står högt uppe på familjens lista över samtalsämnen har jag funderat en del över Princess Leia och hennes guldbikini. Många (killar) verkar helt besatta av hennes utstyrsel i Return of the Jedi (Episod 4). Det finns t.o.m. en hemsida/fan club enbart dedikerad till bikinin. Och ett avsnitt av Friends, där guldbikinin visar sig vara en av Ross sexuella fantasier.

I somras letade jag ganska länge efter en guldbikini för - hey! - visst skulle det vara kul att ha en (jag är ju SÅÅÅÅ lik Princess Leia i övrigt, NOT!). Tyvärr hade varken H&M eller American Apparel modeller för en ammande 35åring. Men så hittade jag en från Miu Miu på Skindeep. Sorgligt nog passade den inte min plånbok. Men tänk hur det hade varit att glida in på Pluttskruttens babysim i en guldbikini för 2 595 kronor. Det är nästan så den hade varit värd investeringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar