30 augusti 2008

senast gnolade

Varje torsdag när DNs På Stan-bilaga kommer brukar jag roa mig med att kolla in "Hej Konsument" (kändis svarar på konsumentbetonade frågor, som "här bjuder jag mamma på middag", "fulaste färgen på kläder" osv.).

Jag brukar försöka hitta på bra egna svar på frågorna OM nu DN skulle komma på tanken att fråga mig. Jag har noterat att alla svarar något ascoolt på frågan "senast gnolade", till exempel: "Kanye Wests Homecoming", "Ready to wear med Felix da Housecat" eller "Pan-Sonics Slovakian Routa". Jag har aldrig hört talas om låtarna som kändiskonsumenterna går och gnolar på. Jag börjar tro att de hittar på. På andra frågor svarar de ju "jag vet inte" eller "ingen" eller "läser aldrig" eller något sån't! Morr. Om jag skulle svara sanningsenligt så har jag idag nynnat på "Vipp på rumpan-affär" och "Laprika paprika". Gaaaah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar