10 augusti 2009

Coffee & Cigarettes

Frågar någon om jag på något sätt är koffeinberoende förnekar jag det å det bestämdaste. Innerst inne vet jag dock naturligtvis att det är så. Idag var jag exempelvis mycket nära ett smärre sammanbrott när det visade sig att kaffemaskinen i den Pressbyrå man passerar på väg till Pluttskruttens favvopark var paj. Utan kaffe i lekparken är jämmer och elände. Nu, två koppar senare, darrar jag fortfarande lite.

Med tanke på mitt starka koffeinberoende är det nog tur att mitt försök att börja röka i samband med separationen från Exet gick åt pipan. Rökning är visst inte min grej, turligt nog. Annars hade jag kunnat sluta som tokskallarna i Coffee & Cigarettes.

Jag satsar på socker och koffein istället. Inte lika coolt och svårmodigt men kickarna räcker för mig. Sugar & Caffeine is da shit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar