25 oktober 2009

sundare snart?

När jag var på gymmet härom sistens tränade Linda Fodor där. Jag tycker hon är grym!

När hon snackade med sin träningskompis lät det som att hon skulle bli PT på den anläggning där jag tränar. Måste kolla upp det. Om det stämmer skall jag faktiskt fundera på att köpa några träningstimmar med henne.*

Fast vi är ju inte direkt lika i vår träningsambition. Men kanske kan hon inspirera mig att leva lite sundare. Bara jag slipper elände som hennes proteintårta. När jag ser sån't kan jag bara tänka på semlor och mjukglass. Just där kanske vi har skälet till att det är hon som tävlar i Fitness och inte jag.

*Oj. Jag kan inte riktigt smälta att jag skrev det där. Att jag kanske kan tänka mig att träffa en PT. Måste vara åldern, det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar