23 november 2010

Dag 01 - Presentation

Namn: Plastmamman. Heter egentligen något annat. Hahaha.

Ålder: Pushing 40. Har lite light ålderspanik. Försöker ha en humoristisk inställning till alla ålderstecken jag hela tiden hittar hos mig själv. Lyckas sådär.

Familj: M, Lilla räkan, Pluttskrutten och Skorpan. Det bästa som hänt mig. ♥♥♥♥

Yrke: Kontorsråtta. Byter kontorsråttejobb till årsskiftet. Dagdrömmer om att plugga till sjuksköterska. Eller läkare. Time will tell.

Bor: I en lägenhet nära dig.

Bakgrund: Halvtysk. Eller kvartstysk, egentligen, long story. Född i Sverige. Sammanlagt sju år i Tyskland. Tolv år i Tyska skolan. 150 år på juristlinjen. Examen. Jobb. Bla bla.

Fritidsintressen: Innan jag började jobba läste jag en massa böcker och gick på teaterföreställningar och museer. Var politiskt aktiv. Nu... Öhm. Eh. Ja.

Aktuellt: Försöker slå igenom som bloggare. Inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar