26 november 2010

Dag 04 - Det här åt jag idag

Jag hade ju önskat att dagens tema hade kommit en dag när jag varit lite mer, hm, strukturerad i mitt ätande, om ni förstår vad jag menar. Frukost, lunch, middag. Samt två (nyttiga) mellanmål. Men så har det inte riktigt varit idag. Så är det å andra sidan ganska sällan i mitt fall. Typ, aldrig.

Nå. Men hittills har det sett ut så här.

06:15: Kaffe. En näve russin. Blutsaft. Javisst!

07:00: Havregrynsgröt med Mammans vinbärssylt. Kaffe. Pluttskruttens ratade macka (med messmör, för järnets skull, ni vet).

09:30: Fredagsfrukost på jobbet. Hade glömt det. Brukar lämna rum i magen för den i vanliga fall. Nu pressade jag i mig en halv ostfralla trots grötfrukosten. Varför inte, liksom?

13:00: Efter att ha spattat runt på lunchen i ett försök att fixa några ärenden (lyckades dåligt) fattades det tid och inspiration för ett genomtänkt lunchbeslut. Så det blev en macka från Sandys. Eller submarine heter det kanske. Töntigt. En Cola light också. Rena giftet.

14:15: Äpple. Kaffe.

Mest kaffe och ostmackor som ni ser. Mina huvudsakliga näringskällor.

Sneglar på konferenskakorna. Ännu ligger de kvar i sin burk. Brottas med tanken att ta några. Inte för att de är så goda. Mest för att de ligger inom räckhåll.

Jag besparar en en uppdatering ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar