7 juli 2012

Lördagsenkäten

Pustar ut (faktiskt) efter dammsugningen. Antingen är det väldigt kvavt eller så har jag dåligt flås. Tänkte koppla av med en enkät som jag hittade hos Quetzala.

vad har du på dig?
- Oj. Ett par grå yogabyxor, svart linne, brun huvtröja och röda Birkenstocks. Ofantligt stylish.

vad ska du göra ikväll?
– äta Tacos med flocken som äntligen är samlad och läsa del 2 av "Hunger Games".

senast 3 inkomna sms?
- ":) <3" (från barnens kusin T)
- "Gärna det och något att dricka" (Ms svar på frågan om jag skulle köpa snacks på ICA)
- "Ringer strax" (kollega)

vad har du ätit idag?
- frukost: kaffe, dinkelknäcke med ost resp messmör och gurka, några nävar nötter, mer kaffe

vad ska du göra imorrn?
- förhoppningsvis styrketräna, skicka ngr barn till landet och hämta min dator på jobbet.

och på måndag?
- jobba bort det sista, sticka till landet, grilla

vem sov du senast med?
- gissa tre gånger. M förstås.

vem kysste du senast?
- M

vem saknar du?
- nu är alla hemma och samlade så ingen i familjen. Jag saknar alltid dem som inte finns med oss längre.

senaste köp?
- lite nätshopping: födelsedagspresent till Skorpan (hemligt) och del 2 och 3 av "Hunger Games"

Vad skrattade du åt senast?
- åt Pluttskruttens påhittade namn till mig.

vad grät du senast åt?
- åt att det är så d-a svårt ibland.

vad läser du just nu?
- "Hunger Games" för er som missat det.

senast sedda film?
- Ngn av Tarantinofilmerna tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar