29 juli 2012

update

Hej på er. Jag förstår att (om) ni saknat mig.

Vi har varit i det mörkaste Norrland, där min Stockholmscentrerade internetleverantör inte har någon täckning alls, så därför har det blivit lite skralt med inläggen.

Eftersom jag inte riktigt förmår sammanfatta den fina Norrlandsveckan skall ni få en snabb faktauppdatering:
- Ms båda syskon och deras partners och barn var också i Norrlandsstugan och det var så härligt, så härligt att alla kusinerna kunde ses.
- Skorpan fyllde tre år i torsdags och det var helt underbart både för henne och oss. Jag kunde inte sluta tänka på när hon kom till oss som en liten raket, mitt i natten. M och jag hann knappt fram till sjukan. Skorpan funderade nog inte alls på det utan var så glad åt all uppvaktning, presenter och pannkakstårta.
- Hela gänget var på kräftskiva hos Ms moster. Ca 150 personer i hennes lilla stuga.
- Jag har skvallrat med min fina svägerskor.
- Lilla räkan har (äntligen) upptäckt tjusningen med att cykla och susade fram på grusvägarna.
- Vi har promenerat, besökt den fabulösa andrahandsinrättningen, ätit glass, godis och grillat så att alla magarna står i fyra hörn.

Nu mellanlandar vi hemma hos svägerskan C och hennes rara braiga familj. Imorgon väntar Marble Street igen.

2 kommentarer:

  1. Så himla bra dag vi fick igår. Synd bara att storebror inte kunde vara med. Nu ska vi tömma våra spargrisar och se om vi kan komma neröver snart. KRAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaa! Förstår om semesterkassan sinat, men ni kan ju bo billigt (hos oss eller i gästlägenhet) och så kan vi äta en middag hos oss och en hos bror J. KRAM!!!!

    SvaraRadera