21 oktober 2012

Alltså

Alltså. Den här söndagen blev inte riktigt som jag tänkt mig.

Har med mig ökenmycket helgjobb hem, och har hitintills inte ens öppnat datorn. Måste göra iallafall en av tre grejer jag tagit med mig sen när glinen somnat, annars blir det hela havet stormar imorgon. Ibland är det så värt det att jobba lite på helgen. Men det gäller att göra det också. (Kanske borde döpa om min blogg till Gnällmamman?)

Nu något ognälligt. Pluttskrutten, Skorpan och jag hade en dejt med Mammaväninnan och lilla Gurra i lekparken idag, vi hade inte träffat dem evigheter. Har verkligen saknat Mammaväninnan. Vi hann uppdatera ganska så bra på femtio minuter i parken och 15 på ICA. Hon är verkligen en riktig pärla.

Den lilla stunden jag tänkte arbeta på eftermiddagen idag satt jag och planerade en ny tatuering, tror jag vet nu hur jag vill ha den. Blir nog tufft ska ni se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar