3 oktober 2012

tom i bollen

Efter att ha sidekickat åt finkollegan S på en tvådagars utbildning (dvs. vi höll en utbildning för personalen hos en klient, eller S höll den snarare, och jag biträdde) är jag helt tom i bollen. Slut i rutan. Finns förstås massor jag kunde gjort bättre, men jag är nöjd med mig själv. S är en riktigt rockstar i de här sammanhangen, så säker på sin sak. Beundransvärt. Tror klienten är nöjd också.

Hela oktober är för min del en ända strid ström av utmaningar och resor och händelser utöver det vanliga. Har stressat upp mig lite över det men nu när jag är igång känns det ganska bra. Imorgon väntar en familjetillställning som jag har lite blandade känslor inför. Jag vill gärna gå, men en uppslitande och långvarig konflikt mellan mig och en familjemedlem (som jag verkligen, verkligen försökt men inte lyckats lösa) gör alla familjesammankomster mycket ansträngda för min del.

Senare på kvällen åker jag med mitt fina kursargäng till Europas bästa stad. BERLIN. Yay.

3 kommentarer:

  1. Du är en raring och det var sjukt skönt att det var just vi två. Hejja oss! Hoppas nu att Berlin blir superduper. Det förtjänar du!

    SvaraRadera
  2. Puh...nu har jag läst ikapp den senaste månaden eller var det två.... :) Hoppas du njuter i Berlin. Snyggt jobbat - två lopp avklarade. Yey för dig och lilla räkan som springer så bra. Hoppas att du kan finna energi trots att det är tungt i en släktrelation. Tusen och en kramar till dig och fina familjen.

    SvaraRadera
  3. Tack finisar, vad snälla ni är!

    Och välkommen tillbaka, Smulan :-)

    SvaraRadera