14 oktober 2012

Helg

När jag tänker efter var detta inte alls någon bra helg. Eller gårdagen var ok, men av olika skäl var jag ganska ledsen igår kväll och arg och ledsen en stor del av dagen idag.

Lyckades - dessutom - med konststycket att bli av med plånboken på ICA idag. Den kom till rätta faktiskt, men innan dess hade jag spärrat alla kort, polisanmält det hela, spärrat mitt id-kort och skadeanmält till försäkringsbolaget. Så nu har jag inga fungerande kort och ingen legitimation och ska åka på tjänsteresa till Tyskland på onsdag (utan leg och bankkort dårå). Gah. Det var inte så att jag behövde ett projekt till.

Förutom plånboksdebaclet har jag idag nästan bara gjort tråkiga praktiska saker. Sorterat ca femhundra vantar, tvättat tvätt och vikt tvätt, inventerat förrådet av vinterjackor i tio olika barnstorlekar. Blörk. Ska sno resterna av barnens lördagsgodis när de har lagt sig. Måhända piggar det upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar