23 januari 2013

full ös

Det är inte ofta jag upplever att det är fullt ös på alla fronter samtidigt. Men så har det varit hittills denna vecka.

Det händer en massa saker på min arbetsplats som är väldigt energikrävande (ni förstår kanske att jag inte kan/får skriva några detaljer) och jag har möten och representationsgrejer hela tiden. Har inte alls hunnit sitta och surra med S och C som jag brukar (vilket jag ser som en viktig och nödvändig del av mitt arbete) och inte prickat av något på to do-listan (den har tvärtom blivit längre).

Hemma är det också mer action än vanligt, Skorpan och Pluttskrutten ska resa bort mitt i veckan och ska förstås ha med sig rätt gosedjur och Bamsetidningar och annat viktigt och Lilla Räkan har en fotbollskupp på fredag som håller på till kl 23 i Täby samtidigt som vi har middagsgäster. Bilen är på verkstad och balkongdörren är paj och vi borde åkta till IKEA och jag har fått en oförberedd tjänsteresa och så där håller det på.

Hjärtklappning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar