10 januari 2013

lösenordskydd

Ibland funderar jag på att byta till en bloggdomän där man kan skriva lösenordskyddade inlägg.

Nu kan man förstås fråga sig vad det är för mening med en blogg som de allra flesta inte kan läsa, själva idén men en blogg är offentligheten och det faktum att alla kan läsa den. Men ändå. Ibland skulle det vara så skönt att bara vräka ur sig det svåra och svarta. Skrivterapi.

Jag har faktiskt försökt med att skriva med penna på papper men det vill sig liksom inte. Jag blir irriterad på min handstil, bläckkladdet och överstyrkningarna och blir sedan uppstressad av tanken att någon ska hitta det jag skrivit.

Så ja. Vi får se. Till dess andra besked ges hänger jag kvar här.

A bientot.

1 kommentar:

  1. Känner igen känslan. Ibland vill jag vräka ur mig min ENORMA irritation över (framför allt) vissa kollegor. Men eftersom andra kollegor sporadiskt läser min blogg så går det inte annat än i högst förtäckta och generella ordalag, och det känns ju...alldeles otroligt menlöst.

    SvaraRadera