2 juni 2013

Poison

Igår hade vi möhippa för väninnan E. Vi gick juristlinjen tillsammans och hela kursargänget var med igår. Inte så ofta vi alla ses, så bara det var ju jättehärligt. Jag kommer inte att kunna gå på Es bröllop och det är knappt jag kan tänka på det för det gör mig lite ledsen. Alla i gänget står mig så nära, därför är det sorgligt att inte vara med på Es vigsel.

Tror E är supernöjd med sin hippa. Helt klart galnaste och roligaste inslaget var karaoken (stavas det så?), så otippat att jag och de andra juristtjejerna nästan flippade för vi blev så exalterade. Något hände för övrigt med mina stämband när vi vrålsjöng "Poison" som grand final. Stor humor. Var en sväng på AG som sista anhalt, jag gillar verkligen det stället, även om det är en riktig äckelchock med alla köttbitar som hänger i entrén.

Lyckades förstås inte sova på den sovmorgon jag fixat åt mig själv idag och har nu suttit och svettats på gården där det råder rena medelhavshettan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar