26 september 2013

Covers

Som ni vet älskar jag covers. Eller iallafall bra covers.

I söndags lyssnade jag av en slump på Musikguiden i P3. Klicka runt lite där så hittar Coverlistan by p3 Sveriges Radio (finns på Spotify också). Ett helt gäng jättefina och bra covers på bra låtar.

Snart har jag lyssnad sönder "You've got the love" (Florence + the Machines cover av Candi Statons låt) och José Gonzales version av the Knifes "Hearbeat" (som jag verkligen älskar i originalet också).

Så nu vet ni det. Ikväll ska jag på en smokinggala med en kollega och jag är faktiskt helt osugen. har aldrig varit på smokingfest och gillar ju kalas, men det är ett jobbsammanhang (så jag kan inte bete mig hur som helst, haha) och jag är inte riktigt mingelsugen.

Men som så ofta. Det ordnar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar