17 april 2014

Halvdag

Halvdag idag, lyckades jobba halvdag också, brukar aldrig funka annars.

Alla barn är bortackorderade, det är praktiskt och lite skönt men tomt och tyst hemma och lite för mycket tid för grubblerier. Men M och jag har kvällsdejtat två kvällar i rad och det har förstås varit härligt.

Tycker livet är så mycket både och just nu. Jag är tacksam och glad för så mycket, några svåra bitar har fallit på plats, samtidigt som några saker verkligen tynger mig. Allt i livet är förgängligt och både de bra och de svåra sakerna kommer att förändras. Men ibland är det svårt att hålla balansen. (Det här låter inte klokt, men ni är kloka och förstår vad jag menar.)

Efter att ha lyssnat på Chocolate Jesus-covern 150 gånger har jag nu hittat en ny låt att lyssna sönder. Lykke Lis Love me like I'm not made of stone: http://m.youtube.com/watch?v=D7iLERCEznI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar