22 april 2014

Trötter

Men hörrni. Nu har jag vilat och tagit det lugnt hela påsken. Sovit på nätterna, ätit och varit utomhus på dagarna, gosat med barnen, promenerat, sovit middag (och sett sex avsnitt av Homeland). Inte jobbat alls.

Men ändå är jag jättetrött. Är inte det konstigt? Eller är det det att jag inte brukar känna efter? Är det våren?

Ytterligare en teori jag har är att jag är trött för att jag hela tiden går och tänker på några saker som jag oroar mig lite för. Fast det har ju hänt förr att jag haft anspänningar framför mig utan att jag för den skull blivit helt slut i rutan av trötthet.

Sorry för gnället. Imorgon ska jag iallafall träffa PT-Harry. Det är helt omöjligt för mig att tänka på något annat än skivstängerna och vad ont allting gör när han driver på mig inne i gymmet. Så det ska bli härligt, bara av den anledningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar