11 oktober 2014

Barndop och uppladdning

Idag har vi varit på ett barndop. Jag gillar verkligen barndop, det är så hoppfullt och fint och välkomnande. Prästen var också jättebra och sa många bra saker om Gud och kärleken som jag inte ska försöka återge här för det går inte. Det gjorde mig glad iallafall.

Och så var det så härligt att åka iväg hela familjen, det är inte så ofta vi gör det. Jämrans god lunch också.

Nu sitter jag och laddar inför ett lopp jag ska springa med Bossen imorgon. Eller jag laddar inte på riktigt (mer än med smågodis), det går som det går och det blir som det blir. Tyvärr har har jag dock senaste veckan fått lite ont i benet, eller inte ont egentligen, men det känns som att högra benet släpar efter när jag springer. Helt obegripligt hur det kan bli så, antagligen håller jag på att bli galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar