25 oktober 2014

Yes

Regnigt, blåsigt, grått. Och världens bästa lördag. Jag fick sova till 9:30, har ätit lyxfrulle, Lilla Räkan fixade mellis till sina systrar, jag har sprungit en kortis, haft hemma-SPA och sitter nu med paddan och en kaffe och lyssnar på "Osignat" i P3. Alla barn spelar dataspel i Lilla Räkans rum (borde jag kolla vilket?).

Jag vill aldrig att den här eftermiddagen ska ta slut, jag är i ett sånt härligt stämningsläge. Måndag och tisdag kommer att vara så galet hetsiga och jag borde förbereda tusen och en saker men just nu är jag helt ostressad. Som när ett yogapass blir sådär perfekt. F*cking Nirvana, haha.

Ps Nu är den totala harmonin över, barnen kollar nu på en fotbollsmatch samtidigt som de gör tusen nålar på varandra och drar kiss-och-bajs-historier. Trevligt på ett annat sätt. Lilla Räkan har dock mutat mig med kakor han fick av sin praoarbetsgivare så jag ligger lågt en stund till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar