5 maj 2015

Lördagspasset. Trött. Skruttibang.

Om ni undrar så kom jag ut och i väg på mitt löppass i lördags. Sprang riktigt långt för mina förhållanden också. Självklart började det regna så jag kom fram kall och blöt men tyckte ändå jag återhämtade mig snabbt. Sista fem km sprang jag bara och tänkte på allt jag skulle äta och dricka när jag var klar, ett ganska bra incitament faktiskt.

Denna vecka har dragit igång lite motigt. Inget har HÄNT eller så, men Finkollegan har börjat sitt nya jobb, jag har mycket att göra och är supertrött. Alltså så trött så jag nästan nickar till när jag sitter och lyssnar på någon. Det kan bli en utmaning imorgon när vi har heldagsinternmöte. Ikväll ska jag dessutom på middag med kursargänget, det är en sån fin skara människor men risken är att det blir sent och vin och allt möjligt. Men jag ska se till att få skjuts hem av E som är på besök fråmn landsorten dit hon flyttat. Hennes bil går under benämningen skruttibangbang så ni kan ju tänka er nivån när vi alla är ute och åker i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar