29 juli 2015

Norrland. Mobiltäckning. Kusinträff. Naglar.

Norrlandsstugan. Mobiltäckningen har blivit mkt bättre har jag noterat. Mest nöjd med det men lite missnöjd också. Dvs nu kan man instagramma och facebooka och jobba hyfsat smidigt. Inte för att jag jobbar men iallafall.

Idag har vi haft kusinträff (sex raringar i åldern sex till fjorton år), jag, en av svägerskorna och M har BADAT, promenerat, druckit skumpa, dåsat i solstolar och fyndat på Second Hand-stället. 

Svägerskan M klagade på mina helt ovårdade naglar, tryckte en sax i handen på mig och målade sen mina naglar. Heja henne.


Nu sitter vi i uterummet och dricker vin och barnen kollar på Cartoon Network. Det ösregnar. Lite mysigt just nu men det vore najs med regnfritt imorgon.

Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar