27 oktober 2015

Höstlov.

Alla andra är på höstlov, M och Lilla Räkan på Gran Canaria, Pluttskrutten och Skorpan med Bo och Bi på landet, Mamman i Vietnam. Jättebra timing dock, har megamycket jobb i veckan och kan bara tuta på. Önskar dock att jag haft liiite mindre jobb så hade jag kanske kunnat träffa en vän någon kväll (tyvärr oklart om jag några vänner kvar eftersom jag aldrig kan vara med på någonting känns det som och är sämst på att höra av mig) eller träna eller mastadontkolla på Homeland eller något annat viktigt.

Men. Det är iaf jätteskönt att jag slipper ha dåligt samvete och komma för sent hem och stressa med vardagsbestyren. Denna vecka köper jag frukost på stan, äter lunch och middag på jobbet och godis till kvällsmål. Inte dumt alls men blir underbart när alla är hemma igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar