10 oktober 2015

Oktoberfest. Stressfritt.

Alltså så skönt med lite omväxling. M och jag var på en Oktoberfest igår. Jättekul att göra något tillsammans och kul med något tyskt tycker jag. M assimilerade sig bra - oktoberöl, orkester och bra stämning är också ganska lätt att ta till sig.

Och jag fick inviga min Dirndl. Jättekul! Helt uppspelt över detta faktum. Träffade också en gammal klassis jag inte sett på länge och hälsade på ambassadören minsann. M och jag tog ett glas på vägen hem, sov ut i morse, och åt frukost på vårt favvofik. Barnen kom hem på eftermiddagen, vi har hängt, gosat och lekt. 

Nu är jag på väg till en middag hos en väninna. Ska bli superhärligt. Ibland är livet lätt och stressfritt. Viktigt att tänka på och ta vara på.

Fridens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar