1 januari 2009

Kändismöte

Ok, jag erkänner. Det är lite spännande med kändisar tycker jag. Eller spännande, det är ju ett konstigt ord, men hursomhelt - lite imponerad/generad/berörd blir jag av att träffa eller rentav prata med kända personer. Härom sistens fick jag låna en Aftonbladet av Blossom Tainton medan jag väntade på pizzor på vår lokala pizzeria. Det är ju lite pinsamt men jag blev på något sätt glad av det.

Iförrgår träffade jag Alexandra Pascalidou - hon var supertrevlig och bjöd verkligen på sig själv  - som skänkte mig en kasse amningskläder. Hennes dotter fick ärva Pluttskruttens badkläder till en Thailandsresa. Fånigt, men av någon anledning gör det mig superglad att veta att Alexandras dotter kommer att plaska runt i Pluttskruttens badgrejer.

Såhär blir jag av Tainton och Pascalidou. Förstår ni? Skulle jag träffa en världskändis skulle jag antagligen falla i trans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar