30 april 2012

Klämdag

Ms och min inte så strålande planering för Valborgshelgen och dagens klämdag innebär att barnen fått hänga en del av dagen på mitt arbete och den del av dagen på Ms arbete. Jag såg något slags kaos framför mig, men jag måste säga att jag är mäkta förvånad hur fint de uppförde sig här på kontoret. (Mina tyska konservativa uppfostringsmetoder synes alltså fungera. OBS! skämt).

Särskilt Lilla Räkan är en fröjd att ha med sig. På ett lite fånigt sätt kände jag mig stolt och glad när han gled runt här på kontoret och var så trevlig mot alla och tog hand om sina systrar.

Note to self: Glöm inte att säga detta direkt till Lilla Räkan.

3 kommentarer:

  1. Ibland blir man så stolt över sina barn att man nästan exploderar. När man minst anar det imponerar de på en och visar sina bästa sidor. Heja lilla räkan, pluttskrutten och skorpan!

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul? Helt plötsligt upptäcker man hur välartade barn man har. Kram på er

    SvaraRadera
  3. naaaaaahhhh.. gullisar allihopa!

    SvaraRadera