1 maj 2012

Weekend

Hörrni jag vill bara berätta att vi har världens bästa innergård. Sol hela dagen (när den väljer att skina), skuggiga delar och snart minsann lite grönska också. Samt sandlåda och fotbollsgräsmatta och cykelstråk för mindre barn. Idag har jag suttit där från klockan 13 till för en kvart sedan med avbrott för kaffekokning och toabesök. Hade jag haft lite vin hemma hade jag suttit kvar där än. Och fått solsting antagligen.

Nu ska jag försöka samla ihop flocken och gå ned med dem till Greken och äta halloumispett. Det är nästan som en weekend i Barcelona det här.

4 kommentarer:

  1. Och jag är benägen att hålla med. Ni har världens bästa innergård! Hurra för den :) Kramar i massor till hela flocken!

    SvaraRadera
  2. Kram på dig! Nu dagdrömmer jag om att ni kommer och hälsar på en solig sommarweekend, då kan vi dricka kaffe och rosévin medan barnen leker. Ja, hurra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vore verkligen toppen! Oj, vad jag längtar efter sol, värme och er allihopa!

      Radera
  3. Barcelona ligger ju Spanien.... mycket konstig blogg

    ;-)

    SvaraRadera